Casemiro: Jeg føler mig ikke som en del af startopstillingen

Casemiro får stor ros for sin kamp på den centrale midtbane i gårsdagens kamp mod Paris SG.

Efter kampen sagde brasilianeren:

- Vi spillede mod en meget ligeværdig modstander og vi spillede en stor kamp. Vi manglede lidt held for at kunne vinde. Jeg er ikke bekymret over, at det er den fjerde uafgjorte kamp. Vi spillede en stor kamp mod en stor modstander. Det er svært at spille her. Vi er ikke noget defensivt hold. Vi er dem, som har flest afslutninger på mål. Dette er vejen til at vinde titler.

På spørgsmålet om han føler sig som en del af startopstillingen, svarede Casemiro med vanlig ydmyghed:

- Jeg føler mig ikke som en del af startopstillingen. Jeg er en spiller, som ønsker at hjælpe Real Madrid, holdet og alle.

Seneste artikler...