Real Madrid-Jeopardy - diskussionstråd
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som Chamartin allerede har skrevet, så må der næsten tilføjes en regel; Vil man lege med og svare, forpligter man sig til at stille det næste spørgsmål inden for kort tid.
Jeg er her stadig XOXO
Chamartin skrev:
Dios skrev:
Gribben skrev: Han har lagt navn til undertegnedes signatur, og har mange gange gjort ondt på det danske landshold.
Hvem er El Buitre? Lækkert når man står tidligt op haha :D
Svarer man, skal man vist også have et spørgsmål klart med det samme. Ellers går legen i stå ;)
Hvis vi allesammen svarer som Jimmy, så er der jo ingen vindere :D
Nu var jeg 100% sikker, så jeg tager den på min kappe, da jeg nok bare skulle have stillet et spørgsmål, omend der var en regel, at man først skulle modtage et tak af brugeren som stillede spørgsmålet. Nu er det heller ikke en leg som skulle slutte imorgen. Går jeg ihvertfald ikke udfra :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvis ingen har kunne svare på et givent spørsmål inden for 24 timer, må personen som stillede spørgsmålet, stille et nyt. Ellers dør legen.?
Kan det godkendes?
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Jeg tænker lige højt her.
Hvis ingen har kunne svare på et givent spørsmål inden for 24 timer, må personen som stillede spørgsmålet, stille et nyt. Ellers dør legen.?
Kan det godkendes?
Måske i virkeligheden en ret god regl. Jeg er i hvert fald clueless på det nuværende spørgsmål ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Dit spørgsmål fejler ingenting:) Det er kun godt der er lidt varierende sværhedgrad. De kan ikke alle være ligeså nemme som Dios'; Den mest scorende midtbanespiller. ;-)
Jeg er her stadig XOXO
Hala
Jeg er her stadig XOXO
Min morfar var da han levede stor United fan og fortalte tit om München tragedien og flettede ofte også ind, hvordan at Real Madrid havde tilbudt at leje sin bedste spiller til dem. Det var man som United fan meget beæret over den gang.
Forholdet er vidst ikke helt det samme holdene i mellem længere ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
www.independent.co.uk/sport/football/eur...isaster-8492422.html
Jeg er her stadig XOXO
Hm, er sgu ikke sikker på, jeg ville være super fornøjet over at rende rundt med det kælenavn :P
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Chamartin skrev: "Manden bag kælenavnet, som oversat til dansk betyder "lille pibe" "
Hm, er sgu ikke sikker på, jeg ville være super fornøjet over at rende rundt med det kælenavn :P
Det sidste år i Real Madrid fik Pjevse tilnavnet "Store Pibe" og så smuttede han lykkeligvis til Napoli.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.