Real Madrid-Jeopardy - diskussionstråd
Chamartin skrev:
FranciscoISCO skrev: Han var i sæsonen 2002-2003 den ene halvdel af Real Madrid faste centrale midtbanepar. Den anden var Claude Makelele.
Hvis det er samme defensive position som Makelele, vil jeg gætte på Esteban Cambiasso?
Den er sgu også hårfin :-)
Flávio Conceição spillede 22 kampe, 21 i startopstillingen.
Guti spillede 24 kampe, 17 i startopstillingen.
Zidane spillede 33 kampe, 32 i startopstillingen.
Solari spillede 28 kampe, 6 i startopstillingen.
Makelele spillede 29 kampe, 29 i startopstillingen.
Figo spillede 33 kampe, 33 i startopstillingen.
Cambiasso spillede 24 kampe, 18 i startopstillingen.
Celades og McManaman er uden for kategori i denne sammenhæng. De spillede tæt på ingen rolle i 02/03.
Det er svært for mig at vurdere dette spørgsmål, men et hurtigt kig på de "vigtige" kampe fra dén sæson, så startede han inde mod henholdsvis Manchester United på hjemmebane og Juventus på udebane i Champions League kvartfinalen og semifinalen; Guti startede de to andre.
Hvis man vil snage lidt mere rundt i de forskellige sæsoner med henblik på det gode spørgsmål kan denne hjemmeside stærkt anbefales: www.worldfootball.net/teams/real-madrid/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
FranciscoISCO skrev: Flavio Conceicao og Makalele var det faste defensive makkerpar på Reals midtbane i 2002-2003, Dios gættede rigtig :) I det her tilfælde er den måske lidt led, men giv mig dog lige hele navnet næste gang, din dovne skid ;)
Næ :D
@madrid2000. Det er desværre forkert, selvom man skulle tro Zidane havde det :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jaken skrev:
Dios skrev: Spilleren med magneten i støvlen?
Lige et tip til brugerne herinde:
Hver gang Dios skriver et indlæg, skal man spørge sig selv om der ikke er en eller anden form for hentydning til enten Guti eller Redondo - og i det her tilfælde er det Redondo ;-)
EDIT: Argh, sekunder for sent :P
Der findes bare ikke bedre fodboldspillere end de 2 :) Redondo den mest komplette midtbanespiller nogensinde, og Gutí er historiens bedste spiller de 10 dage om året han ramte sit topniveau :D
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev:
Jaken skrev:
Dios skrev: Spilleren med magneten i støvlen?
Lige et tip til brugerne herinde:
Hver gang Dios skriver et indlæg, skal man spørge sig selv om der ikke er en eller anden form for hentydning til enten Guti eller Redondo - og i det her tilfælde er det Redondo ;-)
EDIT: Argh, sekunder for sent :P
Der findes bare ikke bedre fodboldspillere end de 2 :) Redondo den mest komplette midtbanespiller nogensinde, og Gutí er historiens bedste spiller de 10 dage om året han ramte sit topniveau :D
Og det er ikke en gang løgn!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev:
Chamartin skrev:
FranciscoISCO skrev: Han var i sæsonen 2002-2003 den ene halvdel af Real Madrid faste centrale midtbanepar. Den anden var Claude Makelele.
Hvis det er samme defensive position som Makelele, vil jeg gætte på Esteban Cambiasso?
Den er sgu også hårfin :-)
Flávio Conceição spillede 22 kampe, 21 i startopstillingen.
Guti spillede 24 kampe, 17 i startopstillingen.
Zidane spillede 33 kampe, 32 i startopstillingen.
Solari spillede 28 kampe, 6 i startopstillingen.
Makelele spillede 29 kampe, 29 i startopstillingen.
Figo spillede 33 kampe, 33 i startopstillingen.
Cambiasso spillede 24 kampe, 18 i startopstillingen.
Celades og McManaman er uden for kategori i denne sammenhæng. De spillede tæt på ingen rolle i 02/03.
Det er svært for mig at vurdere dette spørgsmål, men et hurtigt kig på de "vigtige" kampe fra dén sæson, så startede han inde mod henholdsvis Manchester United på hjemmebane og Juventus på udebane i Champions League kvartfinalen og semifinalen; Guti startede de to andre.
Hvis man vil snage lidt mere rundt i de forskellige sæsoner med henblik på det gode spørgsmål kan denne hjemmeside stærkt anbefales: www.worldfootball.net/teams/real-madrid/
Arhhh, de reelle centrale midtbanespillere på den liste kunne du vist godt skære ned til fire: Makelele, Flavio, Solari og Cambiasso ;) Guti roterede vel hovedsageligt i denne sæson med Zidane og Figo, som spillede på hver sin kant, i ny og næ også med en af de to oppe foran, i hvilket tilfælde han så lå placeret som hængende angriber - som fx (og med stor succes) ude mod United. Men ja, den er rigtig nok hårfin, havde helt glemt Cambiasso! :D Vores mørke midtbaneduo står bare allertydeligst i min erindring og jeg mener da helt bestemt også, at de to, i sidste ende, var de klart fortrukne i sæsonen 02/03 - 'fortrukne' havde nok også været et noget bedre ordvalg end 'faste', skader og rotation kunne have fundet sted, men når det virkelig gjalte, så hed den altså Makelele og Flavio, som jeg husker det :)
Men beklager til Charmartin, hvis svar, helt tydeligt, kan diskuteres hvorvidt det var sandt eller ej; skal nok prøve at stille et bedre spørgsmål næste gang ;)
Altid Real Madrid.
Blæret:D
Jeg er her stadig XOXO
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev: Hahaha hvor er du bare den vildeste F'ISCO:P fandme sjovt:D jeg har aldrig tænkt lasagne-tanken før.
Blæret:D
Haha, nu har du så heller aldrig set min hjemmelavede lasagne ;)
Altid Real Madrid.
R7CR7GB11 skrev: Skal vi have smaekket en regel paa om at det er foerst til moelle efter 5 timer eller noget i den dur?
Jo. Der går af og til for lang tid mellem spørgsmålene, hvorfor det vil give mening at have en regel, der giver et bedre flow i tråden.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
Kaká8 skrev:
Chamartin skrev: Dette firma var leverandør af spillerdragter til Real Madrid før Adidas kom til igepn.
Hummel
Jeg mener, Hummel kom før det sportsmærke, jeg tænker på.
FranciscoISCO skrev:
Chamartin skrev: Dette firma var leverandør af spillerdragter til Real Madrid før Adidas kom til igen.
Hvem er Kappa? :/
Første bogstav er korrekt :)