Sjov og spas-tråden II

2 år 11 måneder siden #2929 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II

9eren post=167386 skrev: Det var ikke en invitation til debat.

​Det at du befinder dig på et debatforum er rimelig meget en invitation til debat.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás, Madridista02, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #2930 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II

Ramos4 post=167387 skrev:

​Det at du befinder dig på et debatforum er rimelig meget en invitation til debat.

​ja, men de kan så regne med at jeg undlader at diskutere Negreira og Luis E med dem.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #2931 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sjov og spas-tråden II

9eren post=167389 skrev:

Ramos4 post=167387 skrev:

​ja, men de kan så regne med at jeg undlader at diskutere Negreira og Luis E med dem.

​Lad os nu se om ikke du laver en kommentar til alt der bare halvt nævner det :D Som denne gang

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #2932 af 9eren
Den er da ikke diskuteret. Du tænker i om jeg svarer dig eller ikke.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #2933 af 9eren
Ikke langt fra sandheden!

troll football nævner ift Real Madrids fans hver gang de spiller

Yeesss Real Madrid spiller i dag
Minut 1-89, hvad fanden er det jeg kigger på, jeg er så træt af det hold her.
Efter fuld tid, fuck hvor godt vi vandt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #2934 af 9eren

2 år 11 måneder siden #2935 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II

9eren post=168226 skrev: Hvad var det Rüdiger lavede der ???

​Klart rødt. Hvor meget har vi bestukket ham der Neigeira.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Madridista02, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 11 måneder siden #2936 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvis I har lyst til et godt grin skal I dumme jer ligesom mig og gå ind på fcbarcelona.dk.

EasyBuddhist
Han er kommet noget i vælten den gode Bellingham. Ufatteligt, han ikke fik rødt på den og han har i det hele taget vist en ret træls attitude de sidste par kampe. Det var ikke lang tid, fascist klubben skulle bruge på at korrumpere ham

Isageren
Forfærdelig spiller og person. Nu er purple patch over for 9’eren præcis som for Valverde sidste år. Den dag han skal erstatte Modric eller Kroos på MIDTEN, så griner jeg min røv i laser

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

2 år 11 måneder siden #2937 af Estadio Santiago Bernabéu
Barca80
Vinicius er ikke blandt de bedste og det nuværende RM mandskab er ikke særlig godt. Sådan lyder kritikken i Spanien nu, bl.a. fra en tidligere RM scout. Og jeg er faktisk enig. Med andre ord, så er det ikke en vild modstand som Xavi og hans Barca mandskab får i ligaen, hvilket Xavi skal være glad for.

Kritikken lyder bl.a. følgende:
Det nuværende Real Madrid-hold er ikke et godt Real Madrid-mandskab. Hvis Vinicius spillede for et Real Madrid-hold, som havde Cristiano Ronaldo, Karim Benzema og den bedste udgave af Gareth Bale, så ville han ikke nærme sig startopstillingen, siger Manolo Romero til det spanske medie Cadena SER.

Isageren
Og ligeledes kan alt det samme siges om Barcas hold sammenlignet med før? Så Xavi har stadig svær modstand.

Barca80
Synes nu Barcas nuværende hold er stærkere end RMs generelt set, især på midtbanen og angrebet. RM mangler også deres første keeper hele sæsonen. Så jov, ikke vild modstand for Xavi.

Isageren
Midtbanen? Den er sku da lige? I øvrigt, så er det jo ikke pointen. Du siger at RM’s hold ikke er lige så godt som det der vandt 3 CL i træk, no shit, men Barcas hold nu og sammenlignet til dengang er heller ikke i nærheden. Vi har heller ikke en Neymar, Suarez eller Messi længere. Nu er det unge spillere som Fermin, Yamal, Gavi og Balde der skal trække læsset. Det er faktisk imponerende at Xavi kan få en flok teenagere til at være så gode. Tak for at åbne mine øjne yderligere, selvom det nok ikke var dit mål.

Barca80
“Det jo dig der ikke har forstået pointen. Det handler ikke om Xavi gør det godt med talenter eller ej. Det handler om den nuværende modstand Xavi får i ligaen.

Du har ret i at BBC og MSN var bedre end de nuværende RM og Barca angreb. Men Barca er tættere på MSN end RM er på BBC
.

Ja midtbanen bestående af bl.a. Gavi, Pedri, Gündogan og Frankie de Jong er bedre end ældgamle Modric og Kross, samt Bellingham og Camavinga.

RM er langt under deres sædvanlige spiller kvalitet, og oveni hatten så er RMs førstemålmand også ude hele
sæsonen.

RMs modstand er altså langt under end hvad man ellers er vant til. Det er en fordel som Xavi bør og skal udnytte
.”

Der er ikke mange brikker at rykke rundt med.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

2 år 11 måneder siden #2938 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Sjov og spas-tråden II

Estadio Santiago Bernabéu post=168370 skrev: ​Hvis I har lyst til et godt grin skal I dumme jer ligesom mig og gå ind på fcbarcelona.dk.

EasyBuddhist
Han er kommet noget i vælten den gode Bellingham. Ufatteligt, han ikke fik rødt på den og han har i det hele taget vist en ret træls attitude de sidste par kampe. Det var ikke lang tid, fascist klubben skulle bruge på at korrumpere ham

Isageren
Forfærdelig spiller og person. Nu er purple patch over for 9’eren præcis som for Valverde sidste år. Den dag han skal erstatte Modric eller Kroos på MIDTEN, så griner jeg min røv i laser

​WOW det er jo simpelthen så dumt skrevet. 

Samtidig sidder de og glorificerer Gavi og hans spil. Altså Gavi......?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu, The European Super League

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #2939 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sjov og spas-tråden II
​Ham Barca80 virker bekendt synes jeg. Bare med omvendt fortegn

2 år 11 måneder siden #2940 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sjov og spas-tråden II
​Nogen der har set Beckham's dokumentar på Netflix?
Jeg elsker scenen hvor Figo bliver spurgt, hvorfor tror du at RMD hentede Beckham..underforstået at der overhovedet ikke var brug for ham. Der bliver klippet til Perez...vi tredoblende vores omsætning. Det siger bar' alt om Perez og stadig den dag i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum