Sjov og spas-tråden II
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Tænker han hentyder til, at tacklingen fra Nacho i den givende situation, er fuldstændig sindssyg og selvfølgelig skal give mere end to dage, set med helt neutrale øjne.Ramos4 post=168637 skrev:
Hvorfor er det for dumt?Estadio Santiago Bernabéu post=168620 skrev: Nachos karantæne er nedsat fra 3 til 2 dage fordi Real Madrid fik held med appel. Det er simpelthen for dumt haha.
Nåh men nu er han altså med mod FCB i El Clásico.
Tydeligvis ingen Negreira i den appel komite.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
5 dage er mildt. 2 dage en facking joke for den takling.
Hvordan skulle vi RM fans reagere om Bellingham fik samme takling?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Det ændrer en helvedes masse tacklinger på Vinicius ikke. Two wrongs doesn’t make a right. Vini er blevet behandlet unfair men det er en helt anden snak til en anden dag.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Platin bruger
-
Ramos4 post=168643 skrev: Hmm, jeg har ikke sat mig særlig meget ind i regler og præcedens for tacklinger må jeg indrømme. Men tæller det ikke, at Nacho ikke går efter at skade ham og at han heller ikke bliver skadet? Er der ikke forskel på straf alt efter intention?
Mon ikke du har ret her. Men jeg har svært ved at se det.
- 9eren
- Gæst
-
ord er ubetydelige når handlingerne ikke svarer derefter!Estadio Santiago Bernabéu post=168633 skrev:
9eren post=168628 skrev: Er du ikke Barcelona fan ?
Jeg er større Madridista end du er. I ordets sande betydning. Det kan der ikke være to meninger op, hvis man ved hvad Madridismoen indebærer.
- Platin bruger
-
9eren post=168645 skrev:
ord er ubetydelige når handlingerne ikke svarer derefter!Estadio Santiago Bernabéu post=168633 skrev:
Jeg er større Madridista end du er. I ordets sande betydning. Det kan der ikke være to meninger op, hvis man ved hvad Madridismoen indebærer.
Okay Xavi
Jeg troede du sagde at du ville lade være med at skrive til mig men så begyndte du på din “Er du ikke Barca fan?” så du må finde dig i at du får igen fra os alle sammen hver gang du dummer dig.
- 9eren
- Gæst
-
jamen er du ikke Barcelona fan?Estadio Santiago Bernabéu post=168646 skrev:
9eren post=168645 skrev:
Okay Xavi
Jeg troede du sagde at du ville lade være med at skrive til mig men så begyndte du på din “Er du ikke Barca fan?” så du må finde dig i at du får igen fra os alle sammen hver gang du dummer dig.
hvis du udnævner dig selv til at være større madridista end Danmarks største Madridista, så kan jeg bare sige, at ord er ubetydelige, når handlingerne ikke svare derefter!
Desuden, han kommer slet ikke til at spille i El Clasico... Rudiger spiller og Alaba er klar igen. Nacho kommer ikke til at spille. Så hvad end barcelona fans vil mene, så giver det os kun en fordel i den forstand, at vi har en ekstra CB på bænken - en position som historisk sjældent udskiftes i løbet af en kamp.
- 9eren
- Gæst
-
På baggrund af de ting som RFEF har nedsat karantænen på, så er jeg helt og aldeles enig. Karantænen på 3 spille dage er også meget voldsom i første omgang.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Heldigvis tænker vi forskelligt, men husk nu dette næste gang Vini eller Bellingham bliver losset ned og er ude i 6 måneder, og det bare giver 3 dage i skyggen.Petroleum post=168649 skrev: Altså hvad faen går i sådan amok over med Nachos nedsatte karantæne? Ja, den var vild, men han fik rødt kort og nu 2 spilledages karantæne. Det er også en hård straf.
Desuden, han kommer slet ikke til at spille i El Clasico... Rudiger spiller og Alaba er klar igen. Nacho kommer ikke til at spille. Så hvad end barcelona fans vil mene, så giver det os kun en fordel i den forstand, at vi har en ekstra CB på bænken - en position som historisk sjældent udskiftes i løbet af en kamp.
Moral er godt, dobbelt moral dobbelt så godt.
I modsætning til andre har jeg ikke noget problem med at kritisere hverken klubben, spillerne eller spillet, når det er på sin plads. At ikke kritisere er hykleri.
jeg tror der er meget få herinde som har problemer med at kritisere klubben, hvilket man har kunne læse gentagende gange. En ting jeg ikke ser noget galt i overhovedet. Hvorfor et negativt syn på kritik? Det er en del af st være fan. Jeg kan dog intet se galt i, at klubben forsøger at få reduceret Nachos straf. Hvis reglerne siger at straffen kan nedsættes, så skal man give det et forsøg. Nøjagtigt som forsvarsadvokater forsvarer deres klient - de er måske ikke enige i hvad skadevolderen har gjort, men de forsøger stadig at få den lavest mulige straf, indenfor reglerne.Thomaskjensen post=168651 skrev:
Heldigvis tænker vi forskelligt, men husk nu dette næste gang Vini eller Bellingham bliver losset ned og er ude i 6 måneder, og det bare giver 3 dage i skyggen.Petroleum post=168649 skrev: Altså hvad faen går i sådan amok over med Nachos nedsatte karantæne? Ja, den var vild, men han fik rødt kort og nu 2 spilledages karantæne. Det er også en hård straf.
Moral er godt, dobbelt moral dobbelt så godt.
I modsætning til andre har jeg ikke noget problem med at kritisere hverken klubben, spillerne eller spillet, når det er på sin plads. At ikke kritisere er hykleri.
hvad angår det at Bellingham eller Vini ofte bliver sparket ned, så er det da katastrofalt når det sker, bevares, men så længe det er en del af kampen (og ikke et slag eller bid), så vil jeg mene at to dage er mere end fair. I hvert fald for den nacho laver.