Sæson 2017/2018

8 år 7 måneder siden #1441 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Sæson 2017/2018

fiatten skrev: I anledningen af Ronaldos fødselsdag (33 år), så har fourfourtwo lavet en liste over mulige afløsere

www.fourfourtwo.com/features/ranked-11-p...-ronaldo-real-madrid

Det er spændende spillere..
Her er min vurdering

11. Leon Bailey, Bayer Leverkusen
kender ikke nok til ham til at udtale mig om ham. Men han ser spændende ud på youtube. :)

10. Robert Lewandowski, Bayern München
Klasseangriber, men alt for gammel (fylder 30 til sommer). Ikke investering værd. Medmindre man kan få ham for småpenge.

9. Paulo Dybala, Juventus
Klasseangriber. Ung, teknisk stærk, men venstrebenet. Hvis han skal starte inde, så foretrækker jeg ham på højre side, så han kan trække ind med sit venstre ben. Kan personligt ikke lide venstrebenspillere på venstrekanten (og omvendt).

8. Neymar, Paris Saint-Germain
Den perfekte afløser, men ALLLLLLLLLLLTTT for dyr.
7. Mohamed Salah, Liverpool FC
Han spiller sindsygt godt for tiden, men kan han holde niveauet næste sæson? hvis ja, så er jeg åben for salget. Jeg tænker umiddelbart at der nok er en grund til at chelsea ikke ku se noget i ham samt roma. :)
6. Eden Hazard, Chelsea FC
Han er lige klassen under neymar, har en fin alder (27 år), måske for dyr, men er fan, hvis han bliver hentet.
5. Timo Werner, RB Leipzig
foretrækker ham fremfor Benzema i stedet :)
4. Mauro Icardi, Inter
hellere i stedet for Benzema
3. Kylian Mbappé, Paris Saint-Germain
Min nr. 1 prioritet!! elsker denne her fyr!!! han er så vild at se spille. Hellere investere i gutten her end Neymar efter min overbevisning. Han har langt flere år i sig, og potentialet er mindst lige så højt. Og han kan allerede træde ind i startelleveren. Meget moden af sin alder.
2. Gonçalo Guedes, Valencia (udlejet fra Paris Saint-Germain)
Uha, en virkelig go spiller at have. I Valencia er de vilde med ham her. Men han minder ret meget om Angel Di Maria ifht. manglende overbliv for medspillere, men hvis han kan udvikle dette, så er jeg fint tilfreds med ham som afløser for cristiano. Han er trods alt fra portugal og 21 år. Kæmpe fremtidsperspektiv.
1. Harry Kane, Tottenham Hotspurs
Klassespiller, men passer ikke ind i Real Madrids spillestil og generelt spansk fodbold

Enig i Mbappé. Han er så vild. PSG har dælme fået nogle gode kort på hånden. Skal Real op på dominans niveau i både liga og CL så er han fremtiden. Det må koste men er det værd i dette syge marked.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #1442 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæson 2017/2018
dyr.
Han spiller sindsygt godt for tiden, men kan han holde niveauet næste sæson? hvis ja, så er jeg åben for salget. Jeg tænker umiddelbart at der nok er en grund til at chelsea ikke ku se noget i ham samt roma. :)

Chelsea så sgu hellere ikke noget i De Bruyne ;) Vil nu mene Roma var fint tilfredse med ham, men fik bare et godt bud fra Liverpool. Tror ikke han har niveauet til Real, men han er tæt på.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Madrid1998.

8 år 7 måneder siden #1443 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæson 2017/2018

Madrid1998 skrev: dyr.

Chelsea så sgu hellere ikke noget i De Bruyne ;) Vil nu mene Roma var fint tilfredse med ham, men fik bare et godt bud fra Liverpool. Tror ikke han har niveauet til Real, men han er tæt på.

Jeg tror heller ikke på at han har niveauet til at spille i Real Madrid, og så tror jeg at hans pris lige nu, ligger på den forkerte side af en milliard, og det er han virkelig ikke værd

8 år 7 måneder siden #1444 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Er der nogen af jer der kan forklare mig, hvorfor Mohamed Salah - i sin nuværende forfatning - ikke har niveauet til Real Madrid? Hvad med Asensio, hvor ligger han så? Som det ser ud lige nu, har han alt hvad der skal til for at indgå i en startopstilling, vi ville f.eks. have langt større gavn af, at erstatte ham for en komplet ligegyldighed i form af Bale. Manden scorer mål og kan - modsat mange andre spillere - sætte sin medspillere op, han har en enorm god forståelse for spillet og et energiniveau jeg er vild med.

Jeg siger ikke, at han ligefrem skal være prioritet nummer et til sommer, men det virker ihvertfald mystisk for mig, at man fuldstændigt udelukker ham af uforklarlige årsager, men samtidig spiller Bale stadig på holdet og Harry Kane(haha) kommer i betragtning som et transferemne i Real Madrid.

En sammenligning med Harry Kane - Premier Leagues topscorer, lad os se hvem der egentligt udgør størst værdi for holdet - og jeg behøves vel ikke komme ind på, hvordan Harry Kane sammenlignet med Salah indgår i kombinationsspillet.

Mohamed Salah:
Kampe: 25
Mål: 21
Skabte chancer: 41 (35 key passes, 6 assist)
Conversion rate: 26,6%

Harry Kane:
Mål: 22
Skabte chancer: 21 (21 key passes, 1 assist)
Conversion rate: 21%

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 7 måneder siden #1445 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Courtois med en ''come-and-get-me plea'' i hans seneste interview. en.as.com/en/2018/02/06/football/1517941739_955360.html

8 år 7 måneder siden #1446 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev: Courtois med en ''come-and-get-me plea'' i hans seneste interview. en.as.com/en/2018/02/06/football/1517941739_955360.html

Jeg håber Real Madrid-bosserne læser AS. Han rækker jo nærmest ud efter et skifte til Real Madrid i interviewet.

8 år 7 måneder siden #1447 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018

Daniel skrev:

Steen skrev: Courtois med en ''come-and-get-me plea'' i hans seneste interview. en.as.com/en/2018/02/06/football/1517941739_955360.html

Jeg håber Real Madrid-bosserne læser AS. Han rækker jo nærmest ud efter et skifte til Real Madrid i interviewet.

Det er en no-brainer, hvis De Gea ikke er mulig. Så bør man handle hurtigt og sikre en aftale inden han forlænger. Han burde kunne hentes til en fornuftig pris, han elsker byen Madrid, og så er han også blandt de bedste i verden. Køb!

8 år 7 måneder siden #1448 af RobertoCarlos
Besvaret af RobertoCarlos på emne Sæson 2017/2018

Jeg har lige læst artiklen, og det er vel så direkte man kan bede om et skifte uden at sige det ligeud. Jeg leger lige djævlens advokat: hvad med Atlético? Ham har været lejet ud til Atlético i 3 sæsoner og hvis nu PSG trykker på Oblaks frikøbsklausul?

8 år 7 måneder siden #1449 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Sæson 2017/2018
Med hensyn til Mbappé, er der ikke nogen, der lige kan ridse op, hvordan vi kan få fat i ham? PSG har lejet ham i denne sæson med en forhåndsaftale om at købe ham i næste sæson, så langt er jeg med. Og hvordan stiller det så os? Og spilleren selv? Kan han sige fra overfor PSG, hvis vi kommer med et bedre tilbud? Hvis han kan det, hvad er det så forhåndsaftalen betyder? Nogen der er inde i detaljerne?
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Gribben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

8 år 7 måneder siden #1450 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev: Er der nogen af jer der kan forklare mig, hvorfor Mohamed Salah - i sin nuværende forfatning - ikke har niveauet til Real Madrid? Hvad med Asensio, hvor ligger han så? Som det ser ud lige nu, har han alt hvad der skal til for at indgå i en startopstilling, vi ville f.eks. have langt større gavn af, at erstatte ham for en komplet ligegyldighed i form af Bale. Manden scorer mål og kan - modsat mange andre spillere - sætte sin medspillere op, han har en enorm god forståelse for spillet og et energiniveau jeg er vild med.

Jeg siger ikke, at han ligefrem skal være prioritet nummer et til sommer, men det virker ihvertfald mystisk for mig, at man fuldstændigt udelukker ham af uforklarlige årsager, men samtidig spiller Bale stadig på holdet og Harry Kane(haha) kommer i betragtning som et transferemne i Real Madrid.

En sammenligning med Harry Kane - Premier Leagues topscorer, lad os se hvem der egentligt udgør størst værdi for holdet - og jeg behøves vel ikke komme ind på, hvordan Harry Kane sammenlignet med Salah indgår i kombinationsspillet.

Mohamed Salah:
Mål: 21
Skabte chancer: 41 (35 key passes, 6 assist)
Conversion rate: 26,6%

Harry Kane:
Mål: 22
Skabte chancer: 21 (21 key passes, 1 assist)
Conversion rate: 21%

Det er uden tvivl flotte tal, men synes bare der er bedre alternativer derude. Skrev selv at han er tæt på, så han kan sagtens udvikle sig endnu bedre, men jeg vil nu stadig foretrække Neymar/Hazard/Dybala og hva de ellers hedder.

8 år 7 måneder siden #1451 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018
@Sahinovic.

Jeg har egentlig aldrig været varm på Salah og har altid set ham som spille over evne denne sæson, men han kunne helt sikkert være en god gevinst for Real Madrid. Han bringer nemlig noget fart, bevægelighed, dynamik og kan skabe noget på egen hånd.
Derudover er der også hans energi, som modsat Bale ikke bakker i presspillet. Netop Bale håber jeg kan være et led i en sådan handel. Nuvel, så foretrækker jeg helt klart andre spillere, men lige nu er vores mangler så åbenlyse, at alle med bare lidt kvalitet kan forstærke holdet. Nye impulser, og nyt liv oppe foran er hvad Real Madrid har brug for.
Hans største plus, eller som vil gavne Real Madrid mest er, at vi endelig får en højrekant, som kan skærer ordentlig ind i banen, og skabe et overtal på den fløj. Bale og Di María formåede det aldrig, selvom sidstnævnte godt nok havde svære arbejdsbetingelser sammen med Arbeloa.
Salah og Carvajal kunne jeg godt se få et fantastisk samarbejde op at stå. Ikke en dum idé :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

8 år 7 måneder siden #1452 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
Synes bestemt også Salah er spændende, men som andre, er der nogle stykker jeg hellere så man gik efter inden.
Jeg forstår ikke helt at der bliver “grint” eller stillet spørgsmål ved Harry Kane som transferemne i Real Madrid. Kane er verdensklasse, topscorer i Europa for 2017 (56 mål/52 kampe) og selvfølgelig vil Real Madrid altid gå efter sådan en spiller, om man er fan eller ej.

Jeg synes han fortjener et kig længere tilbage end denne halvsæson.

Harry Kane
17/18
Kampe: 32
Mål: 31
Assist: 3

16/17
Kampe: 38
Mål: 35
Assist: 7

15/16
Kampe: 50
Mål: 28
Assist: 2

14/15
Kampe: 51
Mål: 31
Assist: 6

I alt
Kampe: 171
Mål: 125
Assist: 18

Mohamed Salah
17/18
Kampe: 34
Mål: 28
Assist: 9

16/17
Kampe: 41
Mål: 19
Assist: 15

15/16
Mål: 15
Assist: 9

14/15
Mål: 9
Assist: 6

I alt
Kampe: 143
Mål: 71
Assist: 39

Jeg er stadig splittet omkring Kane, men manden er 24 år (!), har sine bedste år foran sig, men har allerede nogle imponerende stats.

Som jeg ser det har vi både brug for en Salah og en Kane; mål, assists, fart og kreativitet.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum