Sæson 2017/2018

8 år 7 måneder siden #1465 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæson 2017/2018

garkin2635 skrev: Real Madrid syns han var får dyrt

Jeg har hørt den før, men hvor får I den info fra?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #1466 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018
Neymar, Dybala, Hazard, Kane, Icardi, Lewandowski, Salah, Mbappe, Griezmann... Spørgsmålet som de færreste så lige stiller sig selv er hvor stor en indflydelse VM vil få på hvem Real Madrid henter (det er ikke ukendt at Florentino godt kan lide at hente slutrundens bedste spiller eller topscorer), eller om man har indkøbs-strategien klar før slutrunden... Om man vil det eller ej, så præges markedet altså bare når det er slutrundeår.

Så er der også et par småting der skal afklares til sommer. Federico Valverde kan sagtens gå hen og blive en nøglespiller for Uruguay ved slutrunden. Det er ikke utænkeligt, at han kan gå hen og overraske positivt. Hvad skal man så med ham til sommer? Skal han udlejes igen, eller skal han have en plads på førsteholdet? Så er der Ødegaard, som kommer tilbage til klubben til sommer. Skal han have chancen eller skal han lejes ud endnu et år? Så er der Vinicius' fremtid som skal afklares... Hvad skal der ske med ham til sommer? Og til sidst... skal man eller skal man ikke hente Mariano tilbage? Bum bum...

8 år 7 måneder siden #1467 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

El_Juan skrev: Neymar, Dybala, Hazard, Kane, Icardi, Lewandowski, Salah, Mbappe, Griezmann... Spørgsmålet som de færreste så lige stiller sig selv er hvor stor en indflydelse VM vil få på hvem Real Madrid henter (det er ikke ukendt at Florentino godt kan lide at hente slutrundens bedste spiller eller topscorer), eller om man har indkøbs-strategien klar før slutrunden... Om man vil det eller ej, så præges markedet altså bare når det er slutrundeår.

Så er der også et par småting der skal afklares til sommer. Federico Valverde kan sagtens gå hen og blive en nøglespiller for Uruguay ved slutrunden. Det er ikke utænkeligt, at han kan gå hen og overraske positivt. Hvad skal man så med ham til sommer? Skal han udlejes igen, eller skal han have en plads på førsteholdet? Så er der Ødegaard, som kommer tilbage til klubben til sommer. Skal han have chancen eller skal han lejes ud endnu et år? Så er der Vinicius' fremtid som skal afklares... Hvad skal der ske med ham til sommer? Og til sidst... skal man eller skal man ikke hente Mariano tilbage? Bum bum...

Men er det at hente en spiller efter et godt VM, som med James, ikke mere et marketingsstunt end at hente en spiller der passer ind.
Samtidig er priserne jo steget så meget i vejret at det pludselig kan være udenfor vores rækkevidde at hente en spiller efter VM. Vi ved jo fx godt at Hazard er god, men har han et godt VM, kan hans pris jo stige yderligere. Jeg håber i hvert fald ledelsen er i fuld gang med forberedelserne til næste sæson allerede og ikke venter til juli/august med endnu et tovtrækkeri med desperation til følge.

Mht Valverde så hørte jeg den anden dag at han stort set ikke spiller i Deportivo, hvorfor hans deltagelse ved VM kunne være i fare. Mariano så jeg gerne tilbage, som 2. angriber.
Men det er rigtigt, der er mange andre faktorer der skal tages hensyn til end hvem er den næste superstjerne der skal hentes.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 7 måneder siden #1468 af El Siete

garkin2635 skrev: Real Madrid syns han var får dyrt, så snuppede Bayern ham, 2 år senere udtalte Lewa i en interview at han self gerne ville spille for Real madrid. sidste sæson udtalte Bayerns legend beckenbauer at "hvis Lewa er utilfreds med Bayern så må han heller skifte Real Madrid som han beundre." nu er han måske lidt ved at være gammel der siges han vil stadig skifte til Real Madrid, men han koster dobbelt så meget som dengang, han kunne være en vild kort varrige løsning til mål problemet men det bliver bare dyrt.

Bayern skylder i den grad en tjeneste efter James-lånet.

Hvem så gerne Lewandowski som ny førsteangriber og hvorfor?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 7 måneder siden #1469 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

El Siete skrev: Men er det at hente en spiller efter et godt VM, som med James, ikke mere et marketingsstunt end at hente en spiller der passer ind.
Samtidig er priserne jo steget så meget i vejret at det pludselig kan være udenfor vores rækkevidde at hente en spiller efter VM. Vi ved jo fx godt at Hazard er god, men har han et godt VM, kan hans pris jo stige yderligere. Jeg håber i hvert fald ledelsen er i fuld gang med forberedelserne til næste sæson allerede og ikke venter til juli/august med endnu et tovtrækkeri med desperation til følge.

Mht Valverde så hørte jeg den anden dag at han stort set ikke spiller i Deportivo, hvorfor hans deltagelse ved VM kunne være i fare. Mariano så jeg gerne tilbage, som 2. angriber.
Men det er rigtigt, der er mange andre faktorer der skal tages hensyn til end hvem er den næste superstjerne der skal hentes.

Selvfølgelig er til dels også et marketingsstunt, det er en del af "cirkusset." Derfor mener jeg også bare at man bør have for øje, at det er slutrundeår... Og så er det bare ikke til at vide hvad der sker... Ellers er for så vidt helt og aldeles enige. Jeg håber og tror også man allerede nu er i fuld gang med forberedelserne til næste sæson. Hvad end det så bliver Neymar, Dybala, Hazard, Kane, Icardi, Lewandowski, Salah, Mbappe, Griezmann...

Det har været lidt op og ned med Valverde. Mest af alt selvfølgelig i takt med trænerudskiftningerne. Så har det heller ikke hjulpet ham, at stort set intet har fungeret for Depor i denne sæson. Han havde lige en god periode hvor han var fast starter, men så gled han ud af holdet igen efter Parrolo tog over. Jeg mener han har fået 18 optrædener i ligaen, enten som starter eller indskifter. Forhåbentlig bliver det bedre under Seedorf og forhåbentlig kommer ind som fast starter igen. Uanset hvad, så tror jeg ikke det bringer hans VM i fare hvis jeg skal være helt ærlig. Det virker til at landstræneren, Tabárez, ser et lys i ham og tør give ham chancen. Så han skal nok få en plads i truppen.

Helt enig ang. Mariano. Jeg synes virkelig han gør det godt i Lyon. Ville et eller andet sted passe mig fint, hvis Benzema tog tilbage og afsluttede sin karriere i sin barndomsklub, mens Mariano så kom tilbage til Real Madrid (som 2. angriber).
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, El Siete

8 år 6 måneder siden #1470 af El Siete
Ronaldo’s sidste 12 kampe i Champions league

21 mål - 1 assist

Bayern (5)
Apoel (4/1)
Atletico (3)
Dortmund (3)
Juventus (2)
Tottenham (2)
PSG (2)

Utrolig så “heldig” han hele tiden er :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, R7CR7GB11, Madrid777

8 år 6 måneder siden #1471 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Neymar kommer til at spille for Madrid en dag, der kan ikke være tvivl om dette.

8 år 6 måneder siden #1472 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev: Neymar kommer til at spille for Madrid en dag, der kan ikke være tvivl om dette.

Det var bestemt interessant, hvad der foregik mellem ham og Real spillerne. Hvis han kommer, saa haaber jeg kraftedeme, at han kan aendre sin attitude og sit normalt egocentriske vaesen.
Lige saa meget som jeg elsker Cristiano, lige saa svaert er det at forstaa hvorfor han eksempelvis stadig tager frispark.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved R7CR7GB11.

8 år 6 måneder siden #1473 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Neymar er muligvis langt værre end Cristiano.

Neymar er jo direkte arrogant overfor sine holdkammerater, og det er ulækkert at se på. Der har været situationer hvor Ronaldo før slået ud med armene osv. og jeg synes det er fair nok at man er arrogant overfor sine modspillere, men medspillere ligefrem? Jeg har ihvertfald aldrig før været vidne til den opførsel Neymar viser.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 6 måneder siden #1474 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev: Neymar er muligvis langt værre end Cristiano.

Neymar er jo direkte arrogant overfor sine holdkammerater, og det er ulækkert at se på. Der har været situationer hvor Ronaldo før slået ud med armene osv. og jeg synes det er fair nok at man er arrogant overfor sine modspillere, men medspillere ligefrem? Jeg har ihvertfald aldrig før været vidne til den opførsel Neymar viser.

Derfor er det så vigtigt med markante ledere på holdet. Hvis Neymar forsøgte det lort, som han til tider har lavet i PSG, så håber jeg, at Ramos klapper til ham. I PSG har han haft hele den brasilianske lejer til at hjælpe ham, og der har Alves været rigtig god til at gå forrest i Neymars korstog mod resten af truppen.

8 år 6 måneder siden #1475 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev: Neymar kommer til at spille for Madrid en dag, der kan ikke være tvivl om dette.

Spanske medier (eller måske bare alt med Pedrerol...) når de er værst. De kan virkelig være mestre i at brænde tid af på sendefladen.

Minder mig om da MMM fortalte om hvordan Ikers instagram og Ronaldos briller blev analyseret til ukendelighed.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

8 år 6 måneder siden #1476 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2017/2018
Jeg kom til at tænke på noget spøjst. Jeg ved ikke om det har været oppe og vende før, men tror i en del af forklaring på vores elendige sæson kan være, at spillerne gemmer deres energi til VM?

Leveret af Kunena Forum