Chok: Di María og Khedira på vej væk
Lad os ha' en trup med glade motiverede spillere, som vil spille i den hvide trøje!
Det bliver nogle spændende 11 døgn!:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Forhåbentlig betyder det, at vi finder en backup til angriberpositionen, som for mig er den væsentligste mangel i truppen. Derudover har vi trods alt erstattet de to med James og Kroos, så det er ikke fordi midtbanen er dårligere end i sidste sæson. En habil spiller mere til rotationen ville ikke skade.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er en lang sæson med mange titler, så jeg havde håbet på en opgradering af truppen og ikke bare en dyr status quo.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg mener vi gav 10 mil euro for Khedira dengang og det bør han være værd igen, jeg ville mene 20 mil.
Er der nogen som kan huske hvad vi gav for Di maria i Benfica?, hvis han sælges for de 50-55 mil, så er det da en okay handel trods alt. Jeg har mega stor fidus til Kroos og James på midtbanen.
Jeg er ikke så bekymret for midtbanen, det er mere hvis benzema får en skade, så har jeg mine tvivl ved at smide James op i den angriber rolle. Hvis man kender Perez godt, så kommer falcao til, der må simpelthen være en plan fra klubben og Ancelotti hvis Khedira og Di maria sælges.
Vi må ikke glemme at lllarra (måske lejes til Bilbao), isco og Jese også vil få en mere lys fremtid i klubben.
Men bliver satme nogle spændende 10 dage :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men for katten hvor vil jeg bare heller ikke eje to spillere, som ikke gider være i klubben længere. Ikke at det som sådan er dårlig stil af dem.
Når alt det er sagt, så håber jeg inderligt at vi har Reus i baghånden og "vi" er den klub som han har en forhåndsaftale med, og derfor har sagt nej til flere andre klubber.
Jeg er her stadig XOXO
Dios skrev: Hold nu op hvor er det skræmmende. Elendigt transfervindue hvis vi ender med de 2 forlader klubben, og vi oven i købet henter Falcao. Elendigt!
Du kunne jo også forholde dig til og erkende at vi har vist i nogen tid at lige præcis de to var på vej væk :). Lad os sige falcao ikke kommer. Hvem vil du så have ind i stedet for de to?
Tror nu nok klubben ved hvad de laver og har en backup plan.
Lidt positiv gamle jas ;), er trods alt 10 dage tilbage
- JohnJohn
- Gæst
-
Lige pludseligt ville jeg have ønsket vi havde beholdt José Rodríguez og Morata, bare for breddens skyld...
Florentino Pérez