Chok: Di María og Khedira på vej væk

12 år 2 uger siden #13 af M_linding
Det nytter ikke noget med di Maria... Er det 3. gang han vil væk? Glem dæ...

Lad os ha' en trup med glade motiverede spillere, som vil spille i den hvide trøje!

Det bliver nogle spændende 11 døgn!:)
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved M_linding.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 uger siden #14 af raul7=kongen
Jeg er egentlig også ude i, at så må de smutte. Personligt er jeg mere til Khedira end Di Maria, men i det store hele vil jeg savne begge spillere, selvom ingen af dem er uundværlige.

Forhåbentlig betyder det, at vi finder en backup til angriberpositionen, som for mig er den væsentligste mangel i truppen. Derudover har vi trods alt erstattet de to med James og Kroos, så det er ikke fordi midtbanen er dårligere end i sidste sæson. En habil spiller mere til rotationen ville ikke skade.

12 år 2 uger siden #15 af Siempre Madrid
Real Madrid kan og skal ikke holde på spillere, som vil væk, men jeg synes at tidspunktet er særdeles uheldigt og jeg håber godt nok, at man har et par esser i ærmet til de kommende to uger.

Det er en lang sæson med mange titler, så jeg havde håbet på en opgradering af truppen og ikke bare en dyr status quo.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 2 uger siden #16 af asp3200
Lad os sige de begge smutter. Hvad vil det betyde på den finansielle side.

Jeg mener vi gav 10 mil euro for Khedira dengang og det bør han være værd igen, jeg ville mene 20 mil.
Er der nogen som kan huske hvad vi gav for Di maria i Benfica?, hvis han sælges for de 50-55 mil, så er det da en okay handel trods alt. Jeg har mega stor fidus til Kroos og James på midtbanen.

Jeg er ikke så bekymret for midtbanen, det er mere hvis benzema får en skade, så har jeg mine tvivl ved at smide James op i den angriber rolle. Hvis man kender Perez godt, så kommer falcao til, der må simpelthen være en plan fra klubben og Ancelotti hvis Khedira og Di maria sælges.

Vi må ikke glemme at lllarra (måske lejes til Bilbao), isco og Jese også vil få en mere lys fremtid i klubben.

Men bliver satme nogle spændende 10 dage :)

12 år 2 uger siden #17 af Rasmus75
Hvad med at bytte med Cavani, også droppe falcao, Cavani arbejder hårdt hele kampen. Hvilket godt kan være en mangel vare nogen gange.

12 år 2 uger siden #18 af SR4
Hvorfor gør vi ikke bare som alle andre klubber? Både Bale, Modric og James ville væk fra deres klubber og alligevel forlangte klubberne en høj pris og ville på ingen måde forhandle den. Så kan vi ligeså godt fortælle Di Maria han koster 80 og han ikke får lov til at smutte for under den pris.

12 år 2 uger siden #19 af Dios
Hold nu op hvor er det skræmmende. Elendigt transfervindue hvis vi ender med de 2 forlader klubben, og vi oven i købet henter Falcao. Elendigt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Pelle

12 år 2 uger siden #20 af JimmyBroe
Hvor er det dog synd at noget, der så ud til at blive et fantastisk vindue, nu kan ende med en større eller mindre fiasko. Og timiningen. Hvad sker der lige for den. At Ancelotti udtaler som han gør, må da betyde, at vi samtidig har et és eller to i ærmet? Ellers er det da sindssygt at ytre sig om på nuværende tidspunkt, taget den tilbageværende tid af transfervinduet, og de samtidigt stigende priser i betragtningt. Umiddelbart lyder det hul i hovedet.

Men for katten hvor vil jeg bare heller ikke eje to spillere, som ikke gider være i klubben længere. Ikke at det som sådan er dårlig stil af dem.

Når alt det er sagt, så håber jeg inderligt at vi har Reus i baghånden og "vi" er den klub som han har en forhåndsaftale med, og derfor har sagt nej til flere andre klubber.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Macon, Sahinovic

12 år 2 uger siden #21 af asp3200

Dios skrev: Hold nu op hvor er det skræmmende. Elendigt transfervindue hvis vi ender med de 2 forlader klubben, og vi oven i købet henter Falcao. Elendigt!

Du kunne jo også forholde dig til og erkende at vi har vist i nogen tid at lige præcis de to var på vej væk :). Lad os sige falcao ikke kommer. Hvem vil du så have ind i stedet for de to?

Tror nu nok klubben ved hvad de laver og har en backup plan.

Lidt positiv gamle jas ;), er trods alt 10 dage tilbage

12 år 2 uger siden #22 af Real HWL
Aarrrh hvor er det ærgerligt med Di Maria. Vi har brug for ham. Det var tydeligt mod Atletico. Da han blev skiftet ind begyndte vi for alvor at volde Atletico problemer. Vores angrebsspil får en meget mere livlig dimension med ham på banen. Han er dåseåbneren mod de kompakte hold. Skandale vi mister ham- ØV!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 uger siden #23 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Chok: Di María og Khedira på vej væk
Jeg er generelt imod for store trupper, men 19 mand uden Khedira og Di Maria indtil jul er liiige i underkanten.

Lige pludseligt ville jeg have ønsket vi havde beholdt José Rodríguez og Morata, bare for breddens skyld...

12 år 2 uger siden #24 af Sahinovic
Hmm at kalde det et chok ligefrem, vi vidste det jo egentligt godt. Glæder mig godt nok til at se hvad Perez og co. har af planer på de ti dage der er tilbage af transfervinduet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum