Dumme fejl betød exit

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #13 af Storken
Besvaret af Storken på emne Dumme fejl betød exit
Varane i stedet for Ramos, Benzema på bænken, Ronaldo på toppen, Bale på venstrekanten, James ud til højre, Isco som playmaker, Kroos lige bag ham og Illaramendi som oprydder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #14 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Dumme fejl betød exit
Nej, alle nyheder skal startes med et debat-indlæg for at komme på forum-delen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 7 måneder siden #15 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Dumme fejl betød exit
Jeg så ikke kampen, men bare en lille undren: Er det passende at man lige finder det i orden at Ronaldo og Co. lige skulle have tage nogle billeder flankeret af deres, efter min mening ligegyldige, individuelle trofæer op til sådan en kamp? - Jeg tænker at det fjerner da lidt af fokus.

Lige den detalje bryder jeg mig ikke om.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

11 år 7 måneder siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Dumme fejl betød exit
Når man bliver kørt rundt på den måde, som Atlético kørte os rundt på idag, så kan jeg ikke være sur. Kun skuffet over, at holdet ikke var i stand til at sejre. Hold nu op hvor er de bare gode hele vejen rundt. Jeg regnede virkelig ikke med de ville blive ved med at være så gode.
Vi gør dem selvfølgelig også gode ved ikke at udfordre dem ordentlig, men i stedet slå høje bolde ind i feltet.

Taktikken forstod jeg stadig ikke en skid af. Det er godt nok skuffende, at Ancelotti bliver ved med at tro på den rolige hånd. Vi taber alle dueller idag, og spillerne takler ikke igennem. Det resulterede endda i et mål, da Pepé dummer sig gevaldigt.

Der er bare ingen tvivl om, at Atlético er det klart bedste hold i Madrid. Der er ikke andet at gøre end at blive bedre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

11 år 7 måneder siden #17 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Dumme fejl betød exit
Før angrebene: Jeg ved godt, at han netop er kommet tilbage fra en lang skade, og at man ingenting kan forvente. MEN. Hold nu kæft hvor har Jesé dog været umådeligt elendig i hans indhop.
Følgende bruger(e) sagde tak: dani9799

• iHalaMadrid!
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #18 af iHalaMadrid!
Besvaret af iHalaMadrid! på emne Dumme fejl betød exit
Åh, ja... Det øjeblik, hvor serie 5-spillere griner af vores rige, dyre fodboldspillere...
Jeg er overbevist om, at fremvisningen af de forskellige priser umiddelbart inden kampstart havde en effekt på 1. scoring - hvorfor skulle de fire spillere også tage fokus fra resten af holdet på banen for et skide foto? Nå, det var så det psykiske aspekt...

Men altså, ja, dumme fejl. Vi har nogle ting vi skal gøre klart:
1) Vores forsvars clearinger - eller mangel på det samme - var som skribenten skriver ikke engang serie 5 værdigt. Underligt, at man i starten af begge halvlege ikke selv kan få tændt for hjernen og være på vaks... Pepe (Varane) og Ramos suttede - igen.
2) Hvordan kan man være et kontrahold og ikke formå at få eksekveret bedre indlæg, altså hvad fanden? 8/10 bolde ryger lige ned i forreste område? Og de sidste bliver for lange, fordi man tænker: "Jeg må hellere skyde til så bolden kommer igennem"? Især James skuffede mig, hvad det angår. Desuden er hans højreben ikke-eksisterende...
3) Benzema. Mere er der ikke at sige. Altså jeg elsker den mand, men fuck han er ringe i dag. REAL MADRIDs spydspids kan ikke en skid på egen hånd. Overhovedet ikke med i spillet, kan ikke engang score 'tap-ins'. Med al respekt til hans topniveau så er han slet ikke i klasse med Bale og Ronaldo, individuelt. Han lever af deres klasse og hans medspillere, for når de er gode, så er han også fortrinlig, men omvendt er han 10 gange så uduelig som den næstringeste, når tingene ikke går godt...

Nogen vil måske sige, at det er holdet, der har vundet over 20 kampe i streg... Ja, helt enig, og det er skide godt klaret, men forfanden, hvor mange af disse 22 hold havde Valencia, Atl. Madrid eller et andet topholdsklasse? Vores egentlige problemer har ikke været synlige pga. vores modstandere simpelthen er for dårlige...
Det hele ender næsten med at være en hyldesttale til Modric, for han savnes. James må vise VM-klassen igen og Kroos skal sætte sin standard højere. For det er fint, at han spiller 85% i 10 kamp, men jeg vil hellere se ham spille 5 kampe 100% og 5 kampe på 70%..

En frustreret og splittet madridsta.

Hala Madrid y Nada Mas!

11 år 7 måneder siden #19 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Dumme fejl betød exit

Dios skrev: Når man bliver kørt rundt på den måde, som Atlético kørte os rundt på idag, så kan jeg ikke være sur. Kun skuffet over, at holdet ikke var i stand til at sejre. Hold nu op hvor er de bare gode hele vejen rundt. Jeg regnede virkelig ikke med de ville blive ved med at være så gode.
Vi gør dem selvfølgelig også gode ved ikke at udfordre dem ordentlig, men i stedet slå høje bolde ind i feltet.

Taktikken forstod jeg stadig ikke en skid af. Det er godt nok skuffende, at Ancelotti bliver ved med at tro på den rolige hånd. Vi taber alle dueller idag, og spillerne takler ikke igennem. Det resulterede endda i et mål, da Pepé dummer sig gevaldigt.

Der er bare ingen tvivl om, at Atlético er det klart bedste hold i Madrid. Der er ikke andet at gøre end at blive bedre.

Du får mig sgu til at smile på en trist aften, når du skriver, at de kørte os rundt :) Snakker du om 81/19 fordelingen til vores fordel eller mener du at vores åbenlysehjerneblødninger i forsvaret er deres fortjeneste? Atletico kan én ting og det er at stå sindsygt godt defensivt - men hvad synes du selv, at de byder på offensivt i deres kamp mod hold, som er bedre på papiret? De spiller jo udelukkende på dødbolde, fejl fra modstanderen og 11 mand i feltet - Hvilket iøvrigt blev meget godt bevist, da de på et tidspunkt i løbet af kampen spillede i en 4-6-0 formation.. Ancelotti er den klart bedste træner vi har haft siden Del Bosque, selvom han og holdet desværre ikke har haft heldet eller været helt dygtige nok mod Atletico de sidste 4 kampe - that's life!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 7 måneder siden #20 af dani9799
Besvaret af dani9799 på emne Dumme fejl betød exit
Fine punkter, kan ikke være mere enig i det du skriver om benzema. Total fraværende i hele 2015!!

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #21 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Dumme fejl betød exit

DarioGomez skrev: Tja, jeg var ikke den store jubeloptimist på forhånd, og havde afskrevet kampen inden den startede.

Så jeg er egentlig ikke sur, og prøver at se det fra den lyse side, at Barcelona og Atlético Madrid skal slås i to gange midtuge-kampe i en travl periode, så det kan faktisk være ganske positivt for os. Så jeg tror på, at vi kan vinde et mesterskab på baggrund af det her.

Desuden vi er stadig et point foran i ligaen - med en kamp mindre - så det er slet ikke så elendigt, som det bliver udskreget til at være. Nuvel Ramos og Pepe var ikke ligefrem gode i dag; meeen; det har de været så mange andre gange før, så jeg er ikke sur på dem generelt; men det er klart, at kampen i dag efterlader et negativt indtryk.

Lad os nu holde fanen højt og fokusere på ligaen og CHL, det er trods alt årets to vigtigste trofæer.

Det er vældigt fint, at vi er foran i ligaen og alt det her.. Problemet er bare, at vi ikke kan vinde over top 4-5 holdene tilsyneladende (i hvert fald ikke p..t) og allerede har tabt til Atletico på hjemmebane. Vi taber naturligvis også kampen på deres bane (det viser de sidste mange opgør mod dem efterhånden samt vores spilleres mentalitet) og mod Barcelona kan alt ske afhængig af hvem som rammer dagen. Vi tabte til Valencia. Det er skidt, for det er nok velkendt, at der tabes meget få point af topholdene i La liga, så derfor er det meget problematisk at smide point i de indbyrdes opgør, for det er jo de 3-4 point vi kommer til at mangle ved sæsonafslutningen.

Jeg er led og ked af exitet i dag, selvom det selvfølgelig ikke er overraskende. Den måde det skete på er dog vældig skuffende og nogle spiller har simpelthen andre ting i tankerne end den her remontada. Det er tydeligt. Havde spillerne vist vilje, havde det været lettere at acceptere det samlede nederlag. Der hvor jeg dog er enig og kan glæde mig en lille smule er, at vi kan koncentrere os om kun to titler nu, i modsætning til de andre. Det er rigtig godt, da tre turneringer tydeligvis er for stor en mundfuld for holdet. Det er i min optik ene og alene Ancelottis skyld, da han er SÅ elendig til at rotere. Han anvender de samme spillere igen og igen, og det er virkelig frustrende synes jeg. Fatter ham ikke altid. Nogle gange laver han altså bare nogle brølere i min verden. Hvorfor insisterer han på at holde en piv-elendig Benzema på banen i dag i stedet for at give Chicharito en chance f. eks. Anvendte han ikke også kun 2 indskiftninger i dag? Han nægter simpelthen og bruge sine udskiftninger nogle gange.. Så hellere spille en hel kamp med de samme spillere, selvom det tydeligvis ikke fungerer.

11 år 7 måneder siden #22 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Dumme fejl betød exit
Det var et par dyre personlige fejl i dag, men jeg synes indsatsen var fornuftig - omend luften gik ud af ballonen efter pausen.

Første halvleg spiller vi Atletico under gulvtæppet og burde bestemt have ført ved pausen. Jeg var meget positivt overrasket over vores spil i den halvleg, som var lige efter bogen. Desværre havde vi ikke marginalerne der og naturligt løber man tør for kræfter og mod efter pausen - det er svært at have et offensivt pres, når midterforsvaret giver bolden væk fem gange på syv minutter.

Det er lidt en ambivalent følelse, for jeg sidder også og synes, at der mangler noget. Jeg håber - og tror - blot, at de 5% som mangler er slid fra Milan-kampen, hvorfor man finder niveauet igen. Spillet kan blive bedre, men det er svært at gardere sig imod defensive fejl som dem vi så i dag.

Det bliver godt med et par ugers pause og set med liga- og CL-biller, så er et cup-exit nok det bedste. Truppen skal tilføres noget ekstra dybde til sommer. Reus ville bestemt ikke skade, ligesom Khedira/Illarra skal skiftes med en spiller Ancelotti tror på. Ydermere ville en ægte targetman fra bænken stadigvæk ikke skade.

Jeg er dog fortsat fortrøstningsfuld.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

11 år 7 måneder siden #23 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Dumme fejl betød exit
Elendig indsats - dog forventet mod Atl. Madrid.
Uden DI MARIA er der ekstremt svært at bryde deres kompakte defensiv.
Med RAMOS er det ekstremt let at indkassere mål - TORRES!!?
Men Ramos spiller jo med hjertet (i hvert fald ik hjernen) og scorer også mål, derfor skal han starte inde hver gang... (Ironi kan forekomme).
Han har seriøst godt af, at varme bænken i et stykke tid.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Raul7-2880.

11 år 7 måneder siden #24 af Administrationen
Der er slettet et par indlæg. Gå efter bolden, ikke manden. Er man utilfreds med indlæg, så benyt anmeld-funktionen eller ARGUMENTER for, hvorfor det er forkert. Alt andet skader debatten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum