Optakt: Mallorca - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

2 år 3 uger siden #61 af -#7-
​Irriterende at Mallorca skal til at være et sted hvor man har problemer. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 uger siden #62 af Dragam
Selv med brahim istedet for Rodrygo i start opstillingen (hvilket aldrig kommer til at ske sålænge Ancelotti er her), så har jeg svært ved at se det blive en success med vini og mbappe sammen, som jeg også skrev inden mbappe blev hentet... de vil spille i præcis de samme rum, og kommer bare til at gå i vejen for hinanden.

Mbappe kunne sikkert blive en stor success for os, men så er det på venstrekanten, og med en rigtig angriber på 9er positionen...

2 år 3 uger siden #63 af JesperThomsen
​Mallorca tror bare mere på det, ret tydeligt!
kedeligt at starte sæsonen 2 point efter Barcelona allerede 

2 år 3 uger siden #64 af Hamid8210
Fedt med nogle udskiftninger der absolut havde 0 tid til at have effekt på noget. Fucking samme lorte udskiftning politik i 3 år nu
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Dragam

2 år 3 uger siden #65 af Ramos4

Dragam post=177194 skrev: Selv med brahim istedet for Rodrygo i start opstillingen (hvilket aldrig kommer til at ske sålænge Ancelotti er her), så har jeg svært ved at se det blive en success med vini og mbappe sammen, som jeg også skrev inden mbappe blev hentet... de vil spille i præcis de samme rum, og kommer bare til at gå i vejen for hinanden.

Mbappe kunne sikkert blive en stor success for os, men så er det på venstrekanten, og med en rigtig angriber på 9er positionen...

​Men du ser også kampen ikk'? Mbappe har haft et par rigtig fine chancer og der var rigtig godt samspil i første halvleg blandt alle tre offensive folk.

Problemet I DAG er rustne ben, fejlafleveringer og at de tre forreste er for isolerede. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Cirkusbjerring

2 år 3 uger siden #66 af Dragam

Ramos4 post=177197 skrev:

Dragam post=177194 skrev: Selv med brahim istedet for Rodrygo i start opstillingen (hvilket aldrig kommer til at ske sålænge Ancelotti er her), så har jeg svært ved at se det blive en success med vini og mbappe sammen, som jeg også skrev inden mbappe blev hentet... de vil spille i præcis de samme rum, og kommer bare til at gå i vejen for hinanden.

​Men du ser også kampen ikk'? Mbappe har haft et par rigtig fine chancer og der var rigtig godt samspil i første halvleg blandt alle tre offensive folk.

Problemet I DAG er rustne ben, fejlafleveringer og at de tre forreste er for isolerede. 

​Der var 2 sekvenser med godt samspil i første halvleg... that's it. Og mbappes chancer skabte han selv... på venstrekanten.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 år 3 uger siden #67 af Ramos4

Dragam post=177198 skrev:

Ramos4 post=177197 skrev:

​Der var 2 sekvenser med godt samspil i første halvleg... that's it. Og mbappes chancer skabte han selv... på venstrekanten.

​All right.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 3 uger siden #68 af Kiwes
​Flot Mendy lige at hive et rødt

2 år 3 uger siden #69 af Dragam

Kiwes post=177200 skrev: ​Flot Mendy lige at hive et rødt

​Så skal vi i det mindste ikke se på ham næste kamp...

2 år 3 uger siden #70 af Cristiano7
Dumt at tro at Modric alene kan ændre kampbilledet. Manden er 38 år.

Skift en af de unge på banen samtidigt med Modric - Brahim eller Güler.

Det var alt alt alt for sent med at ændre angrebet…
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Dragam

2 år 3 uger siden #71 af JesperThomsen
​typisk Real Madrid, hvorfor skal der absolut sløses så meget hver evig eneste sæson?!
2 efter allerede og Barcelona har været i Valencia. 
Kroos er godt nok savnet plus der skal styr på de 3 venstrekanter hvis de skal blive en succes

2 år 3 uger siden #72 af Ramos4
Alt for sent der blev skiftet ind. Meeen det er vist ikke noget nyt ;)

Leveret af Kunena Forum